Klachten


Niet tevreden over uw bestelling of onze service?
Bij Handelsonderneming HEVU proberen we dagelijks er alles aan te doen om u van de beste service te voorzien. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u een klacht over een artikel of onze service? meld het onze klantenservice zodat we de klacht kunnen bespreken en samen de juiste oplossing kunnen vinden.

U kunt onze klantenservice bereiken via de mogelijkheden onder aan de pagina. U kunt ons telefonisch bereiken van maandag - vrijdag 07.30 - 21.00 en zaterdag 07.30 - 18.00.

Is het toch niet gelukt om de geschil samen met ons op te lossen?
Dan kunt u uw geschil melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Bel ons

Bel ons

0492-386140

Chat met ons

Chat met ons

Mail ons

Stuur een e-mail

klantenservice@hevu.nl

 

Vragen?
0492-386140

Bezoek ons
Beekerheide 20
5741 HC Beek en Donk

Onze ruime openingstijden

ma t/m vr7.30 - 21.00 uur
za7.30 - 18.00 uur
Meer nieuws en acties?
Volg ons op Facebook
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »